LyricsMusic

Lil Uzi Vert – That Fiya (Audio + Lyrics)

PublishedOctober 13, 2022 @ 3:56 AM

Download Lil Uzi Vert That Fiya Mp3 Audio 320kbps

Lil Uzi Vert That Fiya Lyrics

That Fiya Mp3 Download – Young talented American rapper and singer-songwriter, Lil Uzi Vert delivers a brand new studio album titled “Pink Tape” to thrill his fans around the world and the project is available right here on MacTv Ng for zip download.

Lil Uzi Vert new album 2023 “Pink Tape” comprise of 26-songs with special guest appearances featuring on the new project Travis Scott, Nicki Minaj, Don Toliver, Babymetal & Bring Me The Horizon and all tracks readily available for free download.

Lil Uzi Vert That Fiya Lyrics

[Chorus]
Jumpin’ that boy with that fire (Blam), jumpin’ that boy with that fire (Blam)
Jumpin’ that boy with that fire (Blam), jumpin’ that boy with that fire (Yeah)
Jumpin’ that boy with that fire (Yeah), jumpin’ that boy with that fire (Yeah)
Jumpin’ that boy with that fire (Yeah), jumpin’ that boy with that fire (Yeah), haha

SEE ALSO:  Lil Uzi Vert - Of Course (Audio + Lyrics)

[Post-Chorus]
.44 on my body, bitch, this shit, it hit like (.44 on my body)
Ha, ah (What? What?)
.44 on my body (What?), ha
.44 on my body, ah, .44 on my—

[Verse]
I’m just out my body (Yeah)
She got a big body, call her a Benz (Brrt)
Money long, my commas, damn (Ha, what? What?)
If you shoppin’ at Wafi, damn (What?)
I don’t do Wafi ’cause the shit don’t dance (Eliantte)
You know how hot— (Yeah)
You know how hot it is to fuck in a Lamb’
I been in this shit for a while
Money stretched out for a mile
Trappin’ and work in my bio
Get money, in love with my side ho
Lil Uzi Vert is a psycho
I’m a Blood, then that bitch chain gone
My niggas spin shit like a vinyl, I know
.44 on my body, bitch, this shit, it hit like ha, ah (What? What? What?)
I don’t wear Supreme but if I indulge you know I only wеar Gore-Tex
Get monеy, drugs, what else? More sex (Woo, woah)
If that lil’ bitch not a city girl then I swear that shit is borin’ (She’s too borin’)
One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine (Yes)
What you tryin’? (You tryin’ what?)
Fuck nigga don’t never wanna play
Got a nigga killed with a baby trey-eight
Why the fuck you playin’? (Baow, baow, baow, baow, baow, baow, baow, baow) Get hit (Bitch)

SEE ALSO:  Lil Uzi Vert - Zoom (Audio + Lyrics)

[Chorus]
Jumpin’ that boy with that fire (Blam), jumpin’ that boy with that fire (Blam)
Jumpin’ that boy with that fire (Blam), jumpin’ that boy with that fire (Yeah)
Jumpin’ that boy with that fire (Yeah), jumpin’ that boy with that fire (Yeah)
Jumpin’ that boy with that fire (Yeah), jumpin’ that boy with that fire (Yeah)

SEE ALSO:  Ty Dolla $ign - Motion

[Post-Chorus]
.44 on my body, bitch, this shit, it hit like
Ha, ah (What? What? What?)
Ha, ah

[Outro]
(Jumpin’ that boy with that fire, jumpin’ that boy with that fire) .44 on my body, bitch, this shit, it hit like
(Jumpin’ that boy with that fire, jumpin’ that boy with that fire) Ha, ah (What? What? What?)
(Jumpin’ that boy with that fire, jumpin’ that boy with that fire) Ha, ah
(Jumpin’ that boy with that fire, jumpin’ that boy with that fire)

Download and listen to That Fiya by Lil Uzi Vert “free mp3 320kbps zip zippyshare flac m4a mediafire spotify waptrick youtube shazam audiomack fakaza datafilehost google drive letra torrent tubidy quora itunes music212 hiphopkit” from the tracks listed below.

download

Share On:

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button